Aangekomen in Paramaribo! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Suzanne Witjens - WaarBenJij.nu Aangekomen in Paramaribo! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Suzanne Witjens - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Paramaribo!

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

25 Augustus 2015 | Suriname, Paramaribo

Hoi allemaal!

Hier is mijn eerste blogpost vanuit Suriname!
De vliegreis vanuit Nederland is allemaal prima verlopen. Op wat lichte turbulentie was er eigenlijk niet veel bijzonders en na ongeveer 9 uur vliegen waren we dan eindelijk geland in Suriname!

Eerste indruk van het land is vooral heel erg warm! De luchtvochtigheid is hier zo hoog dat het gewoon constant benauwd is maar daar ga ik vast en zeker aan wennen!

Het appartement waar we in zitten is ook heel mooi en we wonen in totaal met zijn zessen in het huis. Als tuin hebben we een zwembad en een hangmattenkamp dus daar kunnen we lekker in chillen.

Vandaag hebben we een citytour gehad en hebben we vooral wat praktische zaken voorbereid zoals het voor het eerst pinnen en geld wisselen, de eerste boodschappen doen en onze eigen hangmat gekocht.

Ik heb heel veel nieuwe indrukken gekregen vandaag en ik begin nu toch een beetje last te krijgen van de jetlag dus ik ga dit bericht nu afronden.
Ik zal snel foto's uploaden van de omgeving en mijn kamertje. :)

Liefs,
Suzanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Buitenlandstage

5 maanden stage lopen bij de Surinaamse Jeugdzorg!

Recente Reisverslagen:

07 Februari 2016

Terugreis en weer thuis!

28 Januari 2016

Week 21

12 Januari 2016

Week 20

10 Januari 2016

Week 19

09 Januari 2016

Week 18
Suzanne

Actief sinds 13 Aug. 2015
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 13443

Voorgaande reizen:

09 Januari 2018 - 11 Juli 2018

Australië & Nieuw-Zeeland

23 Augustus 2015 - 17 Januari 2016

Buitenlandstage

Landen bezocht: