Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Suzanne Witjens - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Suzanne Witjens - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

10 Januari 2018 | Hong Kong, Hong Kong

Hoi allemaal!

Ik ben inmiddels alweer aangekomen in Hong Kong!
Echt een hele indrukwekkende stad! Alle gebouwen zijn hoog, er lopen heel veel mensen op straat en overal zijn er mensen bezig. Heel bijzonder om een keertje te zien.
Australië gaat al een andere wereld zijn maarhong Kong is echt een andere wereld!

De vlucht hiernaartoe viel me alles mee. De tijd ging redelijk snel voorbij en ik heb toch wel bijna 4 uur kunnen slapen. Als je dan nog 2 films kijkt en 2 maaltijden eet is het sneller voorbij dan je denkt.

Nu ben ik in een hostel in Hong Kong. Mijn ogen beginnen dicht te vallen dus ik ga nog even slapen voor de tweede vlucht maar zal binnenkort een iets langere update geven.

Liefs,
Suzanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Suzanne

Actief sinds 13 Aug. 2015
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 13410

Voorgaande reizen:

09 Januari 2018 - 11 Juli 2018

Australië & Nieuw-Zeeland

23 Augustus 2015 - 17 Januari 2016

Buitenlandstage

Landen bezocht: