1 week voor vertrek! - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Suzanne Witjens - WaarBenJij.nu 1 week voor vertrek! - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Suzanne Witjens - WaarBenJij.nu

1 week voor vertrek!

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

16 Augustus 2015 | Nederland, Raamsdonksveer

Hoi allemaal!

Hier is mijn eerste reisverslag! Over een week vertrek ik naar Suriname dus ik ben druk bezig met de laatste voorbereidingen.
En dat zijn er toch nog wel veel.. Ik had nooit kunnen bedenken hoeveel je moet regelen voor een buitenlandstage maar ik heb er natuurlijk absoluut geen spijt van!
Als alles eenmaal geregeld is, kan het avontuur beginnen. :)

Ik ben heel benieuwd naar wat ik allemaal zal meemaken in Paramaribo en ik kijk er dan ook erg naar uit om volgende week op het vliegtuig te stappen!
De zenuwen beginnen wel een beetje te komen maar ik kan niet wachten tot mijn buitenlandstage bij de Surinaamse Jeugdzorg begint.

Ik heb nog geen idee hoe consequent ik zal zijn met het schrijven van deze reisverslagen maar ik zal zeker proberen om om de zoveel tijd een leuk verhaaltje voor jullie te maken.

Liefs, Suzanne