1 week voor vertrek! - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Suzanne Witjens - WaarBenJij.nu 1 week voor vertrek! - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Suzanne Witjens - WaarBenJij.nu

1 week voor vertrek!

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

16 Augustus 2015 | Nederland, Raamsdonksveer

Hoi allemaal!

Hier is mijn eerste reisverslag! Over een week vertrek ik naar Suriname dus ik ben druk bezig met de laatste voorbereidingen.
En dat zijn er toch nog wel veel.. Ik had nooit kunnen bedenken hoeveel je moet regelen voor een buitenlandstage maar ik heb er natuurlijk absoluut geen spijt van!
Als alles eenmaal geregeld is, kan het avontuur beginnen. :)

Ik ben heel benieuwd naar wat ik allemaal zal meemaken in Paramaribo en ik kijk er dan ook erg naar uit om volgende week op het vliegtuig te stappen!
De zenuwen beginnen wel een beetje te komen maar ik kan niet wachten tot mijn buitenlandstage bij de Surinaamse Jeugdzorg begint.

Ik heb nog geen idee hoe consequent ik zal zijn met het schrijven van deze reisverslagen maar ik zal zeker proberen om om de zoveel tijd een leuk verhaaltje voor jullie te maken.

Liefs, Suzanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Raamsdonksveer

Buitenlandstage

5 maanden stage lopen bij de Surinaamse Jeugdzorg!

Recente Reisverslagen:

07 Februari 2016

Terugreis en weer thuis!

28 Januari 2016

Week 21

12 Januari 2016

Week 20

10 Januari 2016

Week 19

09 Januari 2016

Week 18
Suzanne

Actief sinds 13 Aug. 2015
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 13416

Voorgaande reizen:

09 Januari 2018 - 11 Juli 2018

Australië & Nieuw-Zeeland

23 Augustus 2015 - 17 Januari 2016

Buitenlandstage

Landen bezocht: