Laatste avond voor vertrek! - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Suzanne Witjens - WaarBenJij.nu Laatste avond voor vertrek! - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Suzanne Witjens - WaarBenJij.nu

Laatste avond voor vertrek!

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

08 Januari 2018 | Nederland, Raamsdonksveer

Hoi allemaal,

Het is weer tijd om mijn reisblog nieuw leven in te blazen! Morgen vertrek ik voor een half jaar naar Australië & Nieuw-Zeeland! Daar ga ik backpack en in Australië ook nog werken.

Ik ben nu best zenuwachtig maar ik heb er ook heel veel zin in omdat ik weet dat het een prachtige ervaring gaat worden! Ik ga vast net zo’n leuke tijd krijgen als in Suriname.

Morgen vlieg ik om 12:45 naar Hong Kong om daar nog een dagje te verblijven. Daarna vervolg ik mijn reis naar Sydney. De backpack is helemaal ingepakt (wonder boven wonder paste alles erin) en ik ben er helemaal klaar voor!

Tot mijn volgende verhaaltje uit het buitenland.

Liefs,
Suzanne

  • 08 Januari 2018 - 23:09

    Jeanette:

    Zenuwpeesje, het gaat vast goed komen, je hebt er veel zin in. Ik kijk uit naar je belevenissen. Alvast een hele goede reis en geniet er van.
    Liefs Jeanette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Raamsdonksveer

Suzanne

Actief sinds 13 Aug. 2015
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 13426

Voorgaande reizen:

09 Januari 2018 - 11 Juli 2018

Australië & Nieuw-Zeeland

23 Augustus 2015 - 17 Januari 2016

Buitenlandstage

Landen bezocht: